Dizaina pakalpojumi

  • Web lapas
    Būvējot māju, pirmais, kam jāpievērš uzmanība, ir tās pamati. Lai noteiktu pašreizējos mājas lapas trūkumus, tev jāveic pilnīga analīze un jāpārliecinās, ka itin nekas nav atstāts novārtā. Galu galā, tu taču negribi pārskatīt to visu divas reizes, vai ne? Kad būsi pārlūkojis visus zemāk uzskaitītos punktus, tev būs radusies skaidrība par to, ko nepieciešams mainīt, lai uzlabotu koncentrēšanos uz tavas mājas lapas mērķiem. Klientu interese/Pārdošana Paplašināšanās Interneta pārlūku savietojamība Atbrīvojies no juceklīga satura Novecojusi informācija Lietotājiem draudzīgs interfeiss Profesionāls izskats

    Apskatīt

  • Virtuālā tūre
    3D jeb 360° grādu arhitektūras vizualizācijas attiecas uz plašu jomu vizuālu attēlojumu, kas ataino konkrētu objektu. 360° vizualizācija nodrošina lielāku izpratni par objektu, vietu vai interjeru. Piemēram, 360° modelis mājai, dos personai izpratni, kā lasīt arhitektūras vai būvniecības rasējumus.

    Apskatīt

  • Fotogrāfija
    Nodarbojos ar fotogrāfijas māksliniecisko izstrādi. -Dzimšanas dienas -kāzas, fotogrāfēšana vai filmēšana, -vecmeitu ballītes, -korporatīvās ballītes foto sesija -bērnu foto sesija, -ģimenes foto sesija, -topošo māmiņu foto sesija, -vecpuišu ballītes foto sesija, -fotoreportāžas, -kristības, Iespējama arī priekšmetu, apģērbu, auto, māju un telpu fotografēšana. Foto pēcapstrāde.

    Apskatīt

  • Video kompilācija
    Video rediģēšana un klipu vai reklāmu veidošana arī rada nopietnu interesi. Ir pieredze videomontāžā. Mans kanāls: TheFobx

    Apskatīt

  • Vizualizācija
    Izmantojot jaunāko datorgrafikas tehnoloģiju sniegtās iespējas, tiek iegūtas realitātei atbilstošas objektu trīsdimensionālas vizualizācijas: telpu, ēku, objektu vai interjera projektiem un individualām vajadzībām. Ar augsta līmeņa 3D vizualizācijām tiek iegūts skaidrs vizuāls skatījums, lai iegūtu oriģinālu, harmonisku, ērtu un pārskatāmu risinājumu. Piemēram, vēl ilgi pirms remontdarbu sākšanas, izmantojot modernas tehnoloģijas, tiek sniegta iespēja ieraudzīt un saprast telpu nākotnes vīziju.

    Apskatīt

  • CMS vadības sistēmas
    Satura vadības sistēma dod iespēju viegli veidot jaunas mājas lapas sadaļas un apakšsadaļas, mainīt to secību, ievietot un labot tekstus, attēlus un tabulas, kā arī dzēst iepriekš izveidotos elementus utt. Satura vadības sistēmu iespējams aizsargāt ar parolēm un dažādiem pieejas līmeņiem, sadalot atbildīgo darbinieku kompetences sakarā ar satura atjaunošanu un labošanu. Lai izstrādātu mājas lapu ar CMS, tas ir jāparedz jau no paša sākuma, lai laicīgi varētu pielāgot mājas lapas dizainu satura vadības sistēmai.


  • Logo ir lakonisks uzņēmuma, tā misijas un darbības jomas raksturotājs. Logo radīšana ir radoša, psiholoģiska un stratēģiska māksla, kas prasa konstruktīvu pasūtītāja un izpildītāja sadarbību. Daži saka, ka logo ir visa sākums, taču sākums ir klienta domās! Tāpēc labprāt satiktos ar jums, lai izrunātu uzņemumam svarīgās nianses. Logo izstrāde ir kopdarbs, kas aptver uzņēmuma vīzijas, misijas un ilgtermiņa stratēgijas analīzi, vadoties pēc mārketinga principiem.

    Apskatīt

  • Krāsa tiek izmantota, lai izceltu zīmola īpatnības. Katram uzņēmuma ir noteikta mērķauditorija, ko tā cenšas sasniegt un uzrunāt. Katram taču patīk palūkoties uz kaut ko skaistu, vai ne? Galu galā, skaistums ir relatīvs. Izvēlies vietnes krāsas uzmanīgi, izmantojot krāsu projektētāju, rīkojoties saskaņā ar mājas lapu tendencēm , vai veidojot savas tendences un meklējot iedvesmu ārpus interneta.
  • Firmas stils ir grafisko, vizuālo un informatīvo līdzekļu kopums, ar kuru palīdzību Jūs veiksmīgāk izcelsiet savu individualitāti, atspoguļosiet uzņēmuma attīstību un veicināsiet savu produktu un pakalpojumu atpazīstamību. Uzņēmuma identitāte ir vērtība, kas laika gaitā iegūst arvien lielāku nozīmi attiecībās ar klientiem. Es kopā ar logo izstrādi palīdzēšu jums radīt vizuālo identitāti, izstrādājot dizainu vizītkartēm, veidlapām, aploksnēm, mapēm, ielūgumiem un citiem korporatīvajiem materiāliem.
  • Mājas lapai nepieciešams projekts – tai ir nepieciešami izturīgi pamati, pirms sākt mājas lapas veidošanu. Ar plānu palīdzību tu vari sīki izplānot, kā tu vēlies izvietot lapas saturu. To darot, tev jāizlemj, kāda informācija ir vissvarīgākā un kā tā saderēsies ar pārējo lapas saturu. Lielākajā daļā gadījumu uzņēmumiem nākas pilnībā rekonstruēt vietni, jo iepriekšējais lapas plāns vairs nav derīgs. Šajā fāzē tev nav jāraizējas par atsevišķiem dizaina elementiem, vairāk uzmanības jāpievērš tam, cik pamanāms būs katrs satura elements. Pastāv vairāki galvenie elementi, kas jāietver ikvienas mājas lapas dizainā un bez kuriem varētu rasties negatīvs iespaids par zīmolu. Pārliecinies, ka plāns ir saskanīgs un nemulsina lietotāju. Katrai lapai jābūt skaidri nosauktai un atzīmētai navigācijā, lai lietotāji vienmēr zinātu, kurā vietnes vietā tie atrodas. Kad esi izlēmis, kur elementi tiks izvietoti, vari sākt apsvērt, kā tie mijiedarbosies.
  • Projektēšana Autocad vidē 2D un 3D , kā arī vizualizācija.
  • Maketēšana ir tikpat svarīga lieta kā dizains un šie divi elementi nevar pastāvēt viens bez otra. Ja dizaina izveide ir pirmais, radošais solis, tad maketa izveide ir otrais, tehniskais solis. Lai gala produkts nodotu nepieciešamo informāciju saņēmējam, šīm abām lietām ir jābūt saskaņā un jāpapildina vienai otru.


  • SEO optimizācija
    SEO ir veids kā panākt, lai tava mājas lapa iegūst labākas pozīcijas Google meklējumu rezultātos. Labas pozīcijas uz nišas atslēgvārdiem nozīmē pastāvīgu apmeklējumu tavai mājas lapai, līdz ar to arī peļņa ir garantēta. Google apmeklētājs ir viskvalitatīvākais, jo mājas lapas apmeklējuma iemesls vienmēr ir lapas satura tēma un interese par konkrēto nišu vai konkrētiem produktiem un pakalpojumiem. Savukārt kvalitatīvs mājas lapas apmeklētājs nozīmē labu peļņu partnermārketingā.
  • Interneta veikli
    Šobrīd specializējos interneta veikalu izstrādē uz atvērtā koda e-komercijas sistēmām - PrestaShop, OpenCart, Virtuemart. Atvērtā koda sistēmas dod iespēju piedāvāt pasūtītājam daudz lielāku interneta veikala funkciju klāstu, izmantojot izstrādātāju veidotus papildus moduļus. PrestaShop un OpenCart ir salīdzinoši vienkāršas atvērtā koda interneta veikalu platformas. Tās ir vieglāk lietojamas, bet satur mazāk augsta līmeņa tirdzniecības rīkus. Šīs platformas ir vairāk piemērotas nelieliem veikaliem, kuri darbojas lokāli un to produktu klāsts un reklamēšanas metodes ir vienkāršākas.
  • Flash mājas lapas